Skip to content

Semanas fantásticas

Dúas semanas malucas. A meta está alí, onde todo o chan treme. A ondas da metamovida nas vindeiras semanas chegan ata Euskadi, Portugal…a festivais como o Milhões de festa, El Loro Facu, as festas do apóstolo en Compostela, Festival Gadélica, Festival Antrospinos… moitos da escuderÍa metamovida están estes dias pululando entre eles. Ei ti, saúda se nos ves!. E consulta a axenda ao final deste papiro.

Dos semanas locas. La meta está allí, donde todo el suelo tiembla. La ondas de la metamovida en las próximas semanas llegan hasta Euskadi, Portugal…a festivales como el Milhões de fiesta, Él Loro Facu, las fiestas del apóstol en Compostela, Festival Gadélica, Festival Antrospinos… muchos de la escuderÍa metamovida están estos las dice pululando entre ellos. Eh tu, saluda si nos ves!. Y consulta la agenda al final de este papiro.

Isto é mañá 22 de xullo!: Cró  en Úbeda, Jaén. 

Tocarán con Forastero, o grupo no que Javier Gallego (Carne Cruda) é o baterista. Se andas polo sur tes unha oportunidade de ver a estos dous en directo. FESTIVAL SONIDO ALTERNO, Jaén.

Tocarán con Forastero, el grupo en el que Javier Gallego (Carne Cruda) es el baterista. Si andas por el sur tienes una oportunidad de ver a estos dos en directo. FESTIVAL SONIDO ALTERNO, Jaén.

Cró! e Diola en amor e compañía: xira Euskalduna

De sur a norte, os Cró! únense cos irmáns de diola en Euskadi nunha xira trival, de Escairón a Irún.

De sur a norte, los Cró! se unen con los hermanos de diola en Euskadi en una gira trival, de Escairón a Irún.

 

Bala e diola no Milhões de festa
diola cambia de tercio e vai có dúo de Bala a Barcelos, Portugal ao xa mítico festival do norte luso, o Milhões de Festa.

diola cambia de tercio y va que el dúo de Bala a Barcelos, Portugal al ya mítico festival del norte luso, el Milhões de Festa.

Igmig por la Galia
Igmig e a súa mistura de xéneros nun calimocho tropical, ataca varias partes de Galicia nas vindeiras semanas, o 28 de xuño no festival gadélica e o 29 en Taragoña no festival Antrospinos.

Igmig y su mezcla de géneros en un calimocho tropical, ataca varias partes de Galicia en las próximas semanas, el 28 de junio en el festival gadélica y el 29 en Taragoña en el festival Antrospinos.

Modulador de Ondas: concertos e obradoiros

O dia 21 de xullo estará musicando en directo a peli The Birds, no cs. A Comuna, na Coruña. Que mellor que as ondas do theremin de Paulo. Podes achegarte a elas e facelas sonar. Apúntate a un dos seus obradoiros!

El dia 21 de julio estará musicando en directo la peli The Birds, en el cs. A Comuna, en A Coruña. Que mejor que las ondas del theremin de Paulo. Puedes acercarte a ellas y hacerlas sonar. Apúntate a uno de su talleres!

Guerrera : festival el loro facu
Tocarán no Festival El Loro Facu, en Miño o 28 de xullo xunto a un petotón de grupos galegos. Bota un ollo ao cartaz!

Tocarán en el Festival El Loro Facu, en Miño el 28 de julio junto a un montón de grupos gallegos. Echa un ojo al cartel!