Imprimir
PDF
Sep
06

SETEMBRO COMO META

Autor // Administrator

Atención porque a Metamovida comeza setembro con forza! Diola e Nostoc no Wos de Compostela, Es un Árbol nos seráns de Feixoó -tamén en Santiago-, Trilitrate de xira con Howee Reeve, Igmig na final do IX certame musical Fran Pérez e Cró! de volta a Euskadi, quén da mais? Atención porque la Metamovida comienza septiembre con fuerza! Diola y Nostoc en el Wos de Compostela, Eres un Árbol en los atardeceres de Feixoó -también en Santiago-, Trilitrate de gira con Howee Reeve, Igmig en la final del IX certamen musical Fran Pérez y Cró! de vuelta a Euskadi, quén da mas?

diola e Nostoc no Wos Festival

En catro anos consolidouse en compostela o WOS FESTIVAL.  Música, artes visuais, cine, artes escénicas, coloquios, e conferencias danse cita do 6 ao 10 de Setembro en diversos espazos emblemáticos de Santiago de Compostela. Nostoc estará ás 19:00 na nova Sala im-permanente La Montiel. Ás 19:00h. E os diola xúntanse cos Zá! por primeira vez nun concerto conxunto, na Fundación Eugenio Granell de 19:00h a 19:45h. Sede puntuais! En cuatro años se consolidó en compostela el WOS FESTIVAL.  Música, artes visuales, cine, artes escénicas, coloquios, y conferencias se dan cita del 6 a 10 de Septiembre en diversos espacios emblemáticos de Santiago de Compostela. Nostoc estará a las 19:00 en la nueva Sala im-permanente La Montiel. Y los diola se juntan con los Zá! por primera vez en un concierto conjunto, en la Fundación Eugenio Granell de 19:00h a 19:45h. Sed puntuales!



Es un Árbol nos Seráns de Feixoó

Eles sempre aparecen cando menos o esperas. Final de verán, un día sin ton nin son...pero alí están!, o vindeiro martes 12 de setembro, ao solpor, diante da porta do convento de antealtares, gratis!. O concerto musulmán de Es un Árbol. Fai click no cataz para desatar a herexía! Ellos siempre aparecen cuando menos lo esperas. Final del verano, un día sin tono ni son...pero allí están!, el próximo martes 12 de septiembre, al atardecer, delante de la puerta del convento de antealtares, gratis!. El concierto musulmán de Eres un Árbol. Hace click en el cataz para desatar la heregía!

Trilitrate xira con Howee Reeve

Acompañan ao de Glasgow presentando o seu último disco "Not So Secret Garden" despois de colaborar recentemente con Mike Watt (Minutemen, Stooges), as citas serán na Galería de Vigo e no Liceo Mutante de Pontevedra, dúas veladas moi especiais para este setembro indescriptible. Acompañan al de Glasgow presentando su último disco "Not So Secret Guarden" después de colaborar recién con Mike Watt (Minutemen, Stooges), las citas serán en la Galería de Vigo y en el Liceo Mutante de Pontevedra, dos veladas muy especiales para este septiembre indescriptible.

Igmig finalistas do concurso Fran Pérez "Narf"

O venres 15 de setembro na final do concurso musical Fran Pérez, NARF da Deputación de A Coruña. Na Sala Malatesta, no espazo que antes fora Sala Nasa, tocando xunto ás outras bandas finalistas: Cintaadhesiva, Samarúas, Pardo e Mounqup. A entrada é de balde e os convites estarán disponibles previamente en A Reixa Tenda ou na sala Malatesta. Apertura de portas: 19:30 h. El viernes 15 de septiembre en la final del concurso musical Fran Pérez, NARF de la Diputación de A Coruña. En la Sala Malatesta, en el espacio que antes había sido Sala Nasa, tocando junto a las otras bandas finalistas: Cintaadhesiva, Samarúas, Pardo y Mounqup. La entrada es gratuita y los convites estarán disponibles previamente en La Reixa Tienda o en la sala Malatesta. Apertura de puertas: 19:30 h. 


Os Cró! de volta en Bilbao

É a terceira vez no que vai de ano que os Cró! atravesan o norte ata terras vascas, esta vez tocarán no Donostia Kutxa Kultur Festibala, no hipódrimo de san Sebastián, cncretamente no escenario hidden á 1:30 h. Unha noite para non esquecer.

Es la tercera vez en lo que va de año que los Cró! atraviesan el norte hasta tierras vascas, esta vez tocarán en el Donostia Kutxa Kultur Festibala, en el hipódrimo de sano Sebastián, cncretamente en el escenario hidden a la 1:30 h. Una noche para no olvidar.